Wycieczka klas I,IIa,IIb

Drukuj
Kategoria: Ogłoszenia Szkoła Podstawowa Pątnów
Opublikowano Elżbieta Pęcherz

Znalezione obrazy dla zapytania kopalnia srebra tarnowskie góry
W dniu 11.06.2019 r. klasy I, II a i II b wyjechały na wycieczkę. Pierwszym przystankiem na naszej trasie była Zabytkowa Kopalnia Srebra w Tarnowskich Górach. Zjechaliśmy 40 metrów do podziemnego świata, pełnego ukrytych srebrnych skarbów, krętych, wąskich i niskich korytarzy. Oglądaliśmy tajemniczy świat Zabytkowej Kopalni Srebra, przeprawialiśmy się łodzią przez wodę i wsłuchiwaliśmy się w opowieści Przewodnika, który opowiadał o ciężkiej, górniczej pracy.

Kolejnym przystankiem w naszej podróży było Muzeum Chleba w Radzionkowie. Dowiedzieliśmy się jak kiedyś wypiekano chleb, poznaliśmy związane z nim zwyczaje, była to lekcja szacunku dla chleba powszedniego i innych tradycyjnych wartości. " Bądź dobry jak chleb" to główne przesłanie filmów, które mogliśmy tam oglądać.  Własnoręcznie uformowaliśmy pieczywo, które po upieczeniu smakowało wybornie. Zwiedzaliśmy zbiory muzeum, przenieśliśmy się do przedwojennej klasy, przybliżyliśmy sobie życie i sprzęty z czasów międzywojennych. Zadowoleni wróciliśmy do naszych domów.

Znalezione obrazy dla zapytania muzeum chleba w radzionkowie

ZDJĘCIA

Best webhosting site hostgator coupon and online poker on party poker